Vad hände med " I will be right here with you"

Just nu vet jag inte hur jag mår, jag känner att jag måste spy, men det går inte, och jag hatar att köra ner fingrarna i halsen så denna gången låter jag det komma om det nu kommer..

Igår var ett rent helvete, jag mådde inte bra någonstans och jag sov nästan igenom hela dagen.. Vet inte hur jag klarade det men det gick minsann, det är jag ändå lite tacksam över.
Nått som jag tycker är kul är att jag inte kan ha mina stay ups längre, dom liksom har blivit förstora, jag tror att dom som gör dom har gjort dom några storlekar större, eller så är det jag som har blivit för smal xD Men om det nu skulle vara så att det är jag som har blivit för smal så tycker jag att dom borde tillverka stay ups i size 0.. Tänk så bra det hade varit.. :D

Men nu ska jag inte lura er, och få er att tro att jag  mår bra, för det gör jag verkligen inte.
Jag mår inte bra någonstans, jag har nog inte mått bra på 4 månader, jag vet iaf att jag inte har skrattat på riktigt på 4 månader, jag har inte lett, jag har inte varit glad, jag har inte orkat. Men jag antar att jag är sån, jag vågar inte visa hur jag egentligen mår.. När jag känner att det blir förmycket så håller jag mej gärna undan, helst inne på rummet, och gråter ut mina ögon, klistrar på ett falskt leende och låssas som att allt är bra, för man måste ju vara glad..

Vad hände med det du en gång lovade mej?
Jag behöver dej nu, jag behöver dej så jävla mycket..
Sleep time now..

Night~

/Miss Twiggy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0