Sista "semesterveckan"

För på måndag då jävlar börjar jag jobba på det nya jobbet..
IN YOUR FACE MOTHERFUCKER, " du kommer aldrig få ett jobb" haha, det kan du köra upp i röven tillsammans med allt annat skitsnack som du håller på med..

Anyway,
folk vill att jag ska med dom ut senare idag, men icke, för jag är sjuk och helt ärligt, så orkar jag nog inte det heller..
Men nästa vecka då jävlar blire ös!! :D
Och jag HOPPAS över hela mitt hjärta att vi vinner tävlingen med jobbet, för lyxhotell i Spanien är ju inte helt fel^^,
*Jag älskar mitt jobb*

Mihihihi, vi ska hämta lillasyster lite senare idag, för jag har faktiskt saknat henne, jag ska krama henne massa massa massa!!:O
Och jag låvar dej lillasyster, att jag ska inte försöka lämna dej, inte igen. <3
Jag älskar dej<3

Nu ska jag dricka min redbull, för annars deckar jag:O


/Miss T

Kommentarer
Postat av: amanda

va bra att du fixat job!! you go girl!! ahaha :)) va på tiden xP hihihi (skojar bara)

2009-09-06 @ 18:56:31
URL: http://amandapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0