1 år och 5 månader..

Jag har varit lite nere idag och väldigt lätt irreterad, suckat åt allting och egentligen inte haft ork till något..
Jag har undrat varför i helvete det har varit så..
Och det slog mej precis, att det är 1 år och 5 månader sen Danni dog..
Så det är ju inte så konstigt, så jag måste bara tacka Padde för att han har tagit hand om mej och stått ut med mitt retiga humör idag, haha alltså.. FÖRLÅT!
Men nu har jag iaf kommit på vad det var som var problemet, inte för att Danni var ett problem, det är bara det att denna dagen i månaden är så sjukt jobbig och jag vill bara knulla den så jävla hårt i röven så det finns inte, men det kan ju bli ett problem, men skit i det..
Jag ska försöka att inte tänka så mycket på det nu.
Dagen är ju trots allt över.. :P
Så ja..
Gårdagen var sjuuuukt jobbig^^

Men men..
Nu ska jag snart vara social mot Padde igen (:

Tja!

/Miss T


Jag saknar min näspiercing förfan! Funderar på att göra om den igen, det var snyggt som fan ju :O Eller vad tror ni?
Med eller utan?
Ska se om jag hittar en bild på det hemma, så ska jag lägga upp så får ni hjälpa mej:) (Med tanke på att man inte ser den så bra på denna bilden..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0