ÄCKEL!

Fyfan för mej!
Fyfan så jävla äcklig jag är!
Satte mej och åt liiiiiite mat innan, klyftpotatis och kalkon!
Sen blev jag så jävla sugen på läsk (light såklart)  och på sånna tacochips, ja dom små sakerna.
Och jag fick sån jävla kramp i magen så jag höll på att dö!
Och nu ser jag ut som ett jävla svullo!
Fyfan så jävla äcklig jag är!

Varför kan jag inte bara låta bli?!
Vafan är det för fel på mej?
Varför är jag så jävla petig nu?
När jag ville gå upp i vikt förr, men nu vågar jag inte ens ställa mej på vågen för att jag är rädd över vad jag kommer att se förnågot..
VAFAN ÄR DET FÖR FEL PÅ MEJ?!
VARFÖR ÄR JAG SÅ IN I HELVETES JÄVLA DUM I HUVUDET?!


/Miss T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0