Är det bara jag som stör mej på det?

Om ni kollar på lady gaga's hår?!
SKA MAN FÄRGA HÅRET SÅ SKA MAN FIXA FÄRG TILL HELA HÅRET! INTE BARA HALVA!
OCH!!
DET SER DESSUTOM UT SOM ATT HON HAR PERUK!
Är det bara jag som stör mej på det egentligen?:P




Jag bli knäpp i hela huvudet när du fuckar upp mej totalt, ena dagen älskar du mej, den andra dagen kan jag dra åt helvete, sen älskar du mej igen och när jag snackar med dej så älskar du mej, sen vänder det och du börjar anklaga mej för att jag har en ny kille? Vilket verkligen inte stämmer.
För om jag hade haft en ny kille så hade jag ALDRIG VARIT HEMMA, JAG HADE ALDRIG VARIT INNE PÅ FB ELLER BDB, JAG HADE INTE VARIT INNE PÅ MSN. Så tänk lite förfan!
Men det kan du ju inte, för du tror så jävla mycket, och när jag säger som det är så flippar du satan! Jag blir knäpp i huvudet och fattar ingenting.

Fick höra imorse av en person att jag var tjock och äcklig.. (Säger man tjock till mej så tolkar jag det som att man tycker att jag är fet.) Personen som sa att jag var tjock vet vilka problem jag har med maten..
Så idag har jag ätit nästan INGENTING.

Nu ska jag röka.

Tja!
/Miss T

Kommentarer
Postat av: big sis

haha din knasboll :P Det är ju peruk hon har! haha!! Skit i det jävla rövhålet nu! Han är inte värd dig! Du är värd någon så mycket bättre! Padde är bara en stor skit som tror han är coolast i stan! Vilket han inte är! Du märkte ju hur " cool " han var när Amanda skällde ut honom och han sprang därifrån! HAHAHAHA!!!

2010-04-17 @ 13:24:35
URL: http://kivvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0