Are you slipping away from me..?

Eftersom att mitt internet bestämde sej för att lägga av imorse (ja ni läste rätt, klockan sju på morgonen), och för att msn beslutade sej för att vara det enda fungerade föremålet på min dator, (ja utan att internet var på, jag får inte heller ihop det), så kunde jag inte skriva ett blogg inlägg när jag behövde det som mest.
Så då tänkte jag vara lite smart, så jag drog fram mobilen och skrev ner det jag skulle skriva.

Nu tänker ni säkert;
"Varför skrev du inte ner det på papper?"
Jo, det ska jag berätta för er;
JAG VILLE UNDVIKA SKRIVKRAMP!
Smart där;)

Men det jag ville komma fram till var egentligen bara..
Att jag inte förstår hur du tänker..


Min pappa sa innan;
"Jag tror seriöst att det hade varit bra för dej om du hade kommit härifrån ett tag.
Skaffat nya kompisar och kommit hem som en helt ny människa, jag säger inte att det är något fel på den du är nu, men jag tror att du hade behövt börja om.
Liksom behövt komma upp på båda fötterna igen, och bli den du var innan.

- Den som aldrig backade. -
Du måste bli sån igen..
Sarah...
Kan du lova mej det?"


Nej pappa, jag kan inte lova det, men jag kan lova att jag ska komma så nära som möjligt!
Jag vet att jag kan lyckas om jag verkligen lägger manken till.
Och Danni var min bästa vän när hon andades, jag behövde aldrig vara orolig i hennes sällskap, det som sas stannade liksom där med.
Jag måste nog komma bort från denna stan snart, jag orkar inte med folket i Halmstad längre.
Det är så jobbigt nu.
Jag kan inte ens skita utan att alla vet om det sen, fattar ni..?
Man vet inte ens vilka som är ens kompisar, dom som man verkligen kan lita på..

Nu ska jag in och duscha för att senare bege mej bort till Eurostop med Åsi.
Så ni får klara er några timmar utan mitt bloggande ;)
Skriver kanske mer sen när jag har kommit hem.

Tja!
/Miss T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0