Bakis idag?:P

Men ändå.
Tack som fan för igår ( ja i lördags, det är fortfarande söndag för mej ) ;) ¨
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, vet bara att jag hade riktigt jävla roligt igår, och det blev bara bättre när Cicci kom med dom andra :D
Ah, helt underbart var det iaf <3

Kände att jag hade kunnat ligga och sova hemma hos Padde hela dagen idag, men sen var jag ju faktiskt tvungen att åka hem och duscha, så nu har jag stått i duschen i ungefär 45 min<3
Man känner ju sej som en helt ny människa efteråt, fått bort all jävla cider man hade överallt, den jääävla röklukten, skiten man hade på benen efter att ha snubblat inne på dansgolvet, eller om det var inne på toan, jag kommer inte ihåg. Men det var bäst iaf.
Nästa vecka är det ju fan valborg, oh herregud säger jag bara:P
Helt ärligt.. Så orkar jag nog inte ens gå ut då, men jag ska göra det i vilket fall :D


Det blev slapp klädsel idag efter duschen, med tanke på att jag snart ska gå och lägg mej, men först ska jag gå ut och röka lite(:
Därför jag har skorna på mej ;)  


Tja!

/Miss T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0