Från ingenstans..

I detta inlägget tänker jag inte nämna några namn, utan känner du dej träffad, så har du en anledning till det med.

Från ingenstans fick jag ett fucking sms ifrån en tjej som inte fattar orden "vi har inget mer att säga tillvarandra, HEJ DÅ"  där hon skriver och nästan lipar om hur sur hon är för att jag har försökt lösa det med en annan tjej och inte med henne.. Men hey, jag vill inte ha dej som vän, så är det bara.
Och det är ju uppenbart att den andra tjejen inte vill ha mej som vän heller, när dom praktiskt taget bad mej dra åt helvete och bla bla bla. Men jag klarar mej ändå ska ni se :)
DU om någon, kommer ALDRIG lyckas bryta ner mej som du tror, det finns så mycket jag vill skriva ner, fast och andra sidan så har jag bestämmt mej för att inte lägga ner energi på dej längre, du existerar inte, du är bara luft för mej. Inget man ser, man bara märker av det ibland. Dina jävla tönt sms där du försöker spela alban.. Jo men tjeeeeeeeeena ;) LYCKA TILL!
Mår du bra av att du tror att du har knäckt mej, så låter jag dej tro det:D
Helt ärligt:P
Du är rolig..
Klankar ner på mej för att jag har ätstörningar och skit..
Moget ;)
Hur gammal är du egentligen?
Du tror att du kommer göra min ÄS värre än vad dom redan är?
Ja men absolut, jag får la låta dej tro det då (:
Om du kommer må bra utav det.. =)

Förövrigt så ringde min lillasyster och väckte mej idag, när hon var i Falkenberg, sen när vi hade snackat 28 min så kunde jag inte somna om:P Så det var lika bra att gå upp och hoppa in i duschen, sen när jag var klar så drog vi till Eurostop, mammi, Cicci, lillasyster och jag, det var mysigt.
Köpte en ny tröja med, bild kommer nog lite senare, om jag tänker på det(:

Vet inte riktigt vad som händer idag, mer än att jag ska ha fredagsmys med mamma och lillasyster, pappa ska nog snart gå och lägga sej så han får inte vara med:P haha..
Men i vilket fall, det ska bli mysigt <3
Nu ska jag kolla på tv, skriver mer sen om jag uppfattar programmet som tråkigt :)

Tja!
/Miss T

Kände för stuprörs-jeans och oversize tröja idag. Och mina skor som jag hade glömt att jag hade:)

Jag kan vara söt om jag vill, och jag vet att jag ser ut som en dvärg på bilden xD Men skit i det xD Jag bjuder på det:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0