Here we go again..

Så har vi trillat ner IGEN!..
Börjat räkna kalorier igen..
KUL!
Verkligen, skit kul!
Har stoppat i mej ungefär 150 kalorier och jag har varit ute och gått i snabb takt i 1 timme, så har förbrukat ungefär 90 kalorier, om inte lite mer. =/
Jälva dåligt assa^^
Men jaja, jag får börja äta mindre och sluta äta massa skit med kalorier, fast idag har jag visserligen inte ätit något sånt..
Jag har ätit mammas mat idag, och tro mej, det var så jag fick trycka ner det.
Och verkligen kämpa för att hålla kvar det, jag kämpar fortfarande med att det inte ska komma upp liksom.
Men nåja, jag får lära mej att sluta räkna kalorier hela tiden, för jag kommer nog ingenstans med det.

Iaf..
Var ju i ullared igår med Padde och hans mamma (:
Sa ju att jag skulle tvinga Padde ta kort på mina kläder som jag köpte, men vi somnade ganska snabbt efter att vi hade lagt oss i sängen, så det blev inte så:P
Så jag tänkte att jag skulle vara lite smart innan, så jag fixade det själv :)

Jeansen jag kom hem med, stl 24 på dom, men dom är lite stora så jag får använda skärp, men SKIT I DET :D  Finns även en dragkedja nere vid foten och den är hur bra som helst, jag är kär i mina jeans :)

Jag hade bara tur som hittade legginsen, på den andra bilden ser jag ut som en liten tjockis, men det bjuder jag faktiskt på :) Jag gillar slitningen på legginsen.
XS är det på dom, men dom är ändå lite stora, åker ner när jag går så jag måste vika dom, precis som jag måste göra med alla andra mina leggins:P


Köpte ju en rosa tissha med, och två kepsar, jag gillar båda men jag har ändå en favorit, gissa vilken ;)
Barnstorlek på tröjan, men den är ändå förstor ;)

VAD TYCKER NI OM MINA KÖP?!:P

Kinesklämman ligger i väskan och den orkar jag inte plocka upp nu:P

Tja!

/Miss T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0