Hiihii:)

Idag när jag var och handlade med min mammi, så träffade vi en tant, som mamma känner, och jag blev hur glad som helst när tanten som mamma känner sa att jag var jätte smal. Men sen fattade hon att det var självförvållat och undrade varför jag hade oversize tröjor..:(
Och btw, så har jag varit jätte duktig och ätit jätte mycket idag, eller ah, inte mycket men mer än vanligt..

2 rostade mackor
2 munkar
1½ bit ungspannkaka


Jag har druckit


½ kopp varm o'boy
1 liten flaska med light läsk
½ glas mjölk
1 liter vatten^^

Så om jag ställer mej på vågen så kommer den lätt visa det jag inte vill att den ska visa, fast och andra sidan så känns det som att om jag inte börjar göra något åt detta så kommer det sluta illa.. Men jag känner mej själv ;) Och jag vet att jag kommer inte äta något imorrn.. Men om jag känner min mamma rätt så kommer hon laga jätte god mat som jag verkligen inte kan säga nej till, och det är INTE OKEJ.


Nej, nu ska jag fortsätta kolla på tv, och jag kommer nog somna ganska snabbt idag, med tanke på att jag gick upp ganska tidigt idag ;)


Tja!
/Miss T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0