I'll wrap you in my arms and I won't let go

Dagens bästa; Skillet
Dagens nästbästa; Jag slipper äta
Dagens tredje bästa; Jag har vänner som iaf försöker bry sej om mej, och som verkligen försöker att göra allt för att få mej att le.

Dagens värsta; Jag har gråtit sen imorse
Dagens nästvärsta; Jag blir äcklad när jag ser mej själv i spegeln
Dagens tredje värsta; Inget kommer att få mej att le idag. Jag kan limma på ett fejksmile, och "skratta".
Dagens fjärde värsta; Mobilen ligger och piper var tredje minut.
Dagens femte värsta; Jag har legat i sängen hela dagen, och dessutom hållit spyan inne, för jag hatar att spy, och vet att jag inte kan sluta om jag har börjat.
Dagens sjätte värsta; Jag känner matlukt fortfarande
Dagens sjunde värsta; Personer som inte vet vad ett nej innebär.
Dagens åttonde värsta; Personer som säger att jag är äcklig
Dagens nionde värsta; Jag kommer få min mens om två dagar =/
Dagens tionde värsta;
Jag orkar inte låssas att jag mår bra idag

Och jo, det finns så mycket mer som är "dagens värsta" men jag orkar inte skriva ner det.
Ang. "Dagens åttonde värsta; personer som tycker att jag är äcklig".
Jag vet att jag inte är äcklig, jag vet att jag egentligen är jätte söt, och att jag egentligen är smal alla redan. Men sen är det, detdär som sitter i huvudet, om att jag egentligen inte alls är så söt och att jag egentligen inte alls är så jävla smal. Men hey, jag är smalast utav alla dom jag umgås med, jag vet att det finns personer som tycker att jag är awsome och hot. Varför lyssnar jag inte på dom?
Vad är det för fel på mej?:(

Your parents say everything is your fault
But they don't know you like I know you they don't know you at all
I'm so sick of when they say
It's just a phase, you'll be o.k. you're fine
But I know it's a lie
Den mest passande biten ur Skillet-The last night, just nu iaf.

/Miss T

Kommentarer
Postat av: Anonym

du vet att du är fin som du är .tror på dej själv å skit i andra. jag vet att du klara det å det vet du själv med innest inne eller hur gumman, kam mamma,

2010-04-03 @ 21:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0