I'm a free bitch baby..

Jag kommer nog aldrig att förstå.
Hur en sån sak kan få allt att vända sej i magen, vet du ens hur lätt spyan kom upp när jag var på toa?
Jag spyr normalt en gång om dagen, detta tog priset..
2 gånger ute, det är sjukt.
Jag har inget kvar i magen och jag känner hur det knyter sej, hur magsäcken bara drar ihop sej och skrumpnar ihop inom mej.
Jag har ingen ork till att ens bry mej längre.
Ingen ork till att faktiskt orka bry mej om att jag spydde ute, ingen ork till att ens gråta över allt som har hänt.
Ingen ork till något.
Jag visste att det skulle bli jobbigt med mina ÄS, men aldrig såhär jobbigt.
Jag visste att det skulle sätta sina spår en dag, och att det skulle bli jätte jobbigt.
Men jag får lära mej leva med det, tja alltså, att det kommer spåra ut en vacker dag.

Lev med det, om DU stör dej på att jag skriver i min blogg om saker som du inte ens tål att läsa, LÄS INTE DEN DÅ FÖRHELVETE!
Men iaf.
Padde och jag kan inte sluta skratta åt dej..

Nåväl, nu ska vi sova..
Godnatt gott folk:*

Tja!

/Miss T
*Jag precis som alla andra snygga människor, har en väldigt ful kompis;)*

Don't hate me 'cause I'm beautiful<3

Kommentarer
Postat av: Céline

sv. Jaa:d Men jag har gått ner 8 kilo och 10 räcker har jag bestämt XD

2010-04-30 @ 10:23:51
URL: http://mjallby.blogg.se/
Postat av: M A L I N |--| E ♥

Det skulle vara sjukt snällt om du kunde gå in här, på länken här under och rösta på min bild, nummer 12:)!

http://vadfanskajagheta.se/2010/april/finalisterna-i-tavligen.html#comment



KRAM

2010-04-30 @ 15:33:29
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0