Jag hatar dej, men det jag hatar mest av allt är att jag saknar dej.

Du lovade att det inte skulle bli såhär
Du lovade att du skulle hjälpa mej
Du lovade att du skulle vara min sida hela tiden
Du lovade att du aldrig skulle lämna mej
Du lovade att vi skulle dö tillsammans-
Du höll inget av det du lovade, och jag är så jävla förbannad på dej Danni, jag skulle lätt kunna skrika på dej om du bara hade visat dej här hos mej, jag hatar dej så jävla mycket just nu , du skulle inte lämna mej ensam, vi skulle dö tillsammans, men vad gör du?
Jo du lämnar mej ensam när livet är som jobbigast, du kommer inte dö med mej, för du har redan fått den turen att slippa allt jävla skit, du finns inte vid min sida på samma sätt nu som du gjorde när du var i livet.
Helvete Danni!
SLUTA!
Kom tillbaka..?

Nej jag hatar egentligen inte dej, jag hatar bara dej för att du har lämnat mej här, mitt i skiten.. Helt ensam, jag kan inte ta hand om mej själv längre, jag behöver dina andetag för att veta att det inte alls är så jävla farligt att andas, jag vågar förfan inte ta djupa andetag, Danni jag är rädd.. Danni rädda mej, Danni kom hem..
Jag hade behövt få se dej en sista gång, en sista gång, så jag vet att du fortfarande existerar, fast inte på samma sätt.. Men ni fattar..

Assa..
Ingenting kommer någonsin att bli samma sak..
Aldrig någonsin, jag önskar bara att jag lyssnade på dej den gången Danni, men jag var dum i huvuet och gjorde ju inte det. Jag är så jävla cp och dum i huvuet, äcklig och misslyckad så det finns fan inte.
Jag hatar mej själv...
Och jag hatar att jag har fått tillbaka maskarna under huden..
Jag fucking ger upp nu..
Helt seriöst..
Jag måste röka.
/Miss T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0