Jag känner mej själv så jävla väl:P

Igår skrev jag att jag visste att jag inte skulle äta idag..:P
Det jag har stoppat i mej idag är..


1 magnum mandel (frukost klockan tre)
½ portion av mammas mat (jag kan inte göra henne ledsen och inte äta)
Liiiite choklad (jag har sånt jävla sug av choklad nu så jag kan dö)
Lite läsk (Light såklart)


Jag känner mej duktig, det är ganska kul, för jag äter, jävligt lite hela tiden, och även om jag äter så går jag ner som fan i vikt (Y) Det gillar vi, mina nyckelben syns nu så mycket som dom gjorde när jag vägde 43 kg, jag ställde mej på vågen hemma hos Åsi igår (när hon var på toa) och jag vägde bara 45, så nu har jag bara 2 kg kvar tills min målvikt.
Och i lördags (den 1o;onde) så fick jag veta av en kille att jag är så jävla snygg och att jag hade världens finaste kropp, och det gjorde mej så jävla glad, det höjde mitt självförtroende så jävla mycket. :)


Många som säger att jag är för smal redan nu, och att jag borde gå upp i vikt ist för att gå ner, men hey, jag vill inte det, jag får sån jävla ångest om jag ställer mej på vågen och den visar att jag har gått upp i vikt liksom. Och jag vet inte om det är skadligt för mej, men jag kan erkänna att jag nog faktiskt lider av en lätt liten äs, men det är inget jag ångrar eller skämms över, jag ska bara inte låta den bli större. 
För det är inte kul, och det vet jag, för jag har haft e
n större äs innan (precis när jag och Padde hade gjort slut). Nu är den bara liten, såpass liten att jag faktiskt har slutat räkna kalorierna jag stoppar i mej. Och det är ju bra, för min del..
Men jag vet även att jag kommer att
lida av äs, resten av mitt liv med. Jag kommer alltid att tänka på vad det är jag stoppar i mej, och hur mycket det är jag stoppar i mej. Men skit i det. Jag vill ju liksom inte bli tjockis. (:

Det jag ville komma fram till i detta inlägget var iaf att jag kände mej duktig med tanke på hur lite jag egentligen har stoppat i mej idag.
Jag känner mej duktig.

Tja!
/Miss T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0