Jag tänker inte vara en förebild för någon på ett dåligt sätt.

Så om det är någon som har fått för sej det så kan ni liksom droppa det.
Kan ni inte läsa min blogg för att ni tycker illa om den, så läs inte den då;)
Jag hade tänkt skriva här om min lätta ÄS och om självhatet som ständigt hugger mej i ryggen, men jag vet inte om det är så jävla bra, men jag måste ju iofs bli av med det som tynger mej också, och med tanke på att jag har lättare att uttrycka mej i skrift så känns det som att detta är ett utav dom enda sätten jag har att välja mellan ;) Men det märker vi la lite längre fram iofs. ;D



Idag känner jag mej som ett jävla svullo faktiskt.
Har ätit som en jävla häst och jag är helt förvånad över att jag inte har sprungit in på toan ännu..
Jag orkar liksom inte käpma för att maten ska stanna i magen, men jag orkar inte heller kämpa för att den ska komma upp.. Det bästa hade visserligen varit om jag hade slutat äta.. Bara svält mej själv i några dagar, eller kanske köra jojo-bantning, ja allt det där funkar ju visserligen, det är jag och min valfru levande bevis på. (Och nej min valfru är inte fet, hon har fått det smeknamnet enbart för att vi har vrickad humor och sa att det låg en val i hennes avlopp en gång när det var stopp där.) Det är visserligen ingen idé att jag försöker förklara vad jag menar för ni kommer inte fatta och jag orkar inte göra det mer kompilcerat än vad det redan är:P
Men det jag har tryckt i mej idag är fan äckligt mycket!
Jag blir lite äcklad av mej själv faktiskt.


1 liten risifrutti
2 rostade mackor
2 glas Bravo apelsin juice
1 liten potatis och 5 små köttbitar (mamma gjorde köttgryta)
1 glas mjölk.


Som ni ser så är det så äckligt jävla mycket mat och det känns som att jag kommer rulla fram snart med.
Men jag vet inte.
Får tagga ner på det imorrn;)
Det klarar jag.

Självhatandet är igång igen med tanke på att jag har ätit så mycket, och det är en liten röst i mitt huvud som säger att jag egentligen borde springa in på toa, köra ner fingrarna i halsen och bara låta allt komma upp. Det är en del utav mej som verkligen vill det, och en del som inte alls vill det.
Jag börjar bli frisk nu igen så väldigt snart ska jag börja springa varje dag, 2 gånger om dagen om jag orkar det. Vi får se. :)
Tror jag kommer dö några gånger dom första gångerna, men skit i det.
Måste ju hålla kroppen i trimm med ;)
Men jaja, nu ska jag kolla på tv, ta en natta cigg och sen gå och lägga mej och vänta på att min lillasyster ska komma hem:)
Jag saknar henne faktiskt :$

Tja!
/Miss T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0