Körde hem igen:P

När vi hade kommit upp till sjukhuset och så, så kom mamma, då körde jag hem igen, så nu sitter mamma och lillasyster på sjukhuset och pratar med doktorn och gud vet vad:P
Men haha, iaf, jag har egentligen inte tid att sitta här hemma och skriva ett jävla blogg inlägg, med tanke på att jag saknar putti och tänkte bege mej dit nu, väcka honom kanske? Klockan är ju trots allt tre snart:P (tio i tre för att vara exakt)  Men nåja, jag har iaf hunnit dammsuga och gå ut med vovvs (så jag ahr hunnit bränna lite kalorier iaf.) Så ska jag cykla hem till putti med, så bränner ännu mer då.. Thank god for that.

Nåväl..
Bäbis är precis som jag, han vill aldrig vara med på kort när det kommer fram en kamera, men ah, Skit i det:P Ni ser iaf lite av  dagens outfit:)
Nu sticker jag hem till Padde och låter mamma och lillasyster komma hem till ett nystädat hus.

Tja!
/Miss T

Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

kul att du vill vara med i veckans bloggare får önska dig massa lycka till :D kram

2010-04-29 @ 17:30:28
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Céline

Tack för tipsen:)Jo men mina kompisar äter det är bara att dom är super smala och jag är byggd på ett helt annat sätt. Jag är glad att jag har blivit smalare och jag vill bara gå ner lite till och jag tycker jätte synd om dig det här om ätstörningarna asså jag får tårar i ögonen. Hela tiden säger alla anorexia barn bla bla bla men det är jag inte. Men tack igen för tipset och om det så jag får ät störningar kan jag fråga dig om råd om jag får :D

2010-04-29 @ 21:16:00
URL: http://mjallby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0