Mår du bra nu?..

När sanningen kommer fram?

Att det är tack vare dina jävla behov?


Mår du bra nu?
När du ÄNTLIGEN vet att det är tack vare dej som jag måste gå ner mer i vikt, för att jag tror att du kommer börja älska mej igen?

Mår du bra nu?
När ditt ex tekniskt sätt har fått ÄS?

Mår du bra nu?

När en utav oss ALDRIG sover ordentligt?

Mår du bra nu?
När en utav oss knappt har något immunförsvar kvar och blir sjuk hela tiden?

Mår du bra nu?
När en utav oss knappt har något underhudsfett kvar, och fryser hela tiden? (även om det är 20+ grader ute och alla andra ligger och steker i solen)

Jag hoppas fan att du mår bra nu.
När en utav oss är totalt jävla nerbruten och enbart levervatten och cigg för att mätta hungern.

Jag hoppas att du mår bra nu.
När en utav oss räknar hur mycket kalorier man stoppar i sej, dom få gånger man faktiskt äter.

Jag hoppas du mår bra nu.
När en utav oss håller på att tyna bort.

Jag hoppas du mår bra nu.

För jag mår fan inte bra längre.
Jag har inte mått bra sen det tog slut mellan oss..

Tja!
/Miss T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0