Miiiip :*

Nu har jag och Padde kommit hem från utflykten vi gjorde tidigare idag:)
Jag vet att ni är nyfikna och ja, jag ska berätta..
På utflykten begav vi oss till Ullared med Paddes mamma :)
Det var mysigt(:
Hittade inte så jätte mycket för vi hade inte så mycket tid på oss, men man får åka dit lite tidigare nästa gång :)
Men iaf, hittade ett par jeans leggins (stuprör:P) ett par vanliga jeans (stuprör där med) en rosa tissha (Don't stop 'til you get enough (stavning?) ) två asballa kepsar och en kines klämma:) Det var niiiiice, jag säger som Cicci (kivvi.blogg.se) "hiiiiiiiigh fiiiiiiiiiiiiiive ;)"

Men nåja, nu ska vi snart kolla på film, eller filmer;)
Sen ska vi hem till mej så jag kan hämta saker..
För jag ska sova här inatt igen för er som är lite sega, och och och!!
Jag ska tvinga Padde att fota mej när jag har kläderna på mej, så får ni se hur dom ser ut på med :)

Men undertiden, så ska jag äta lite äckliga chilinötter:P

Vi höööööörs sen ;)

Tja!

/Miss T <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0