Nu jävlar kör vi så det ryker!

Ikväll, ikväll, ikväll <3

Känns bara som att det ska börja regna, men det märker vi lite senare..
Faktum är...... ATT DET REGNAR NU!
Regner det bara öser ner (8) Lalalala:P
Men nåja, det löser sej, tur att man ska vara inne iaf..
Ja, förutom när vi drar oss in till stan, men skit i det.
Nu ska jag in och duscha snabbt som fan, och raka benen ;)
Sen ska vi laga mat<3
Bacon och makaroner- Anledning? - Det är lättast att spy upp senare.
Det kommer bli så, om jag ens kommer äta..
Det märker vi.

Denna bilden får mej att bli glad, på något sätt. Bäst är att den är tagen igår, innan jag drog hem till Padde ju.
Min bästaste hund<3

A jo men juste!
Spydde typ 3 gånger innan jag gick och la mej med.
Så 6 gånger igår, det är inte så att jag skryter, för det gör jag verkligen inte, men jag tycker bara att det är konstigt, att jag inte ens är hungrig idag..
Och så länge jag inte är hungrig så kommer jag ju inte äta heller..
Enkelt;) Som Padde brukar säga^^




Neeeej, men nu ska jag hoppa in i duschen!
Hörs sen, om jag hinner blogga innan vi drar iväg, annars blir det ett snabbt inlägg om hur kvällen var när jag kommer hem :)

Tja!

/Miss T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0