SLUTA,SLUTA,SLUTA!!!!

JUST NU ÄR JAG SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!!!!!!!!!!!!!
RING INTE TILL MEJ ELLER SKICKA SMS TILL MEJ!!!!!!
NI SKA INTE SKRIVA TILL MEJ NÅGONSTANS HELLER!!!!!
TUR ATT JAG ÄR OFFLINE PÅ MSN IAF xD




Här sitter jag, helt färdig, jätte röksugen och väntar på att Åsa ska bli klar..
Men fick precis ett sms där det stog att hon NOG var klar till HEL (Ja alltså till fyra!)..
DET ÄR OM 35 MIN LILLA ÅSA:P


Denna dagen kommer inte sluta bra, jag vill bara gräva ner mej just nu, och hoppas på bättre tider..
Jag har förfan inte ens ORKEN till att vara förbannad..
Det är delvis därför jag inte tar åt mej längre.

Jag har bara druckit ½ glas apelsinjuice idag (Y) Tummen upp på det.
Nu somnar jag snart. :O

Tja!
/Miss T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0