Snart drar vi in(:

Snart drar vi in till stan, Padde och jag..
Det blir liksom så att det blir fest hela natten och morgonen:)
Det gillar vi, hihi..^^

Men iaf, åt mat innan, och det har aldrig varit godare med mat än vad det var nu..
Assa, jag har aldrig hatat mat, jag hatar bara vad maten gör med mej, det är så det ligger till.
Så om ni tror något annat så får ni tänka om.
Bilden är lånad från googel.


Men iaf..
Det har slutat regna nu, och det är faktiskt ganska skönt väder ute nu.
Vi ska dra oss in till stan vääääääldigt snart.

Och du..
Om du tror något sånt om mej..
Så får du tänka om, för det är verkligen inte så det ligger till..

Träffade Emma S igår, fick ju höra ett och annat..
Och ja..
Jag säger inget, utan du kommer märka hur förbannad hon är på dej, det är nästan så jag tycker synd om dej, fast sen får du ju ta och skylla dej själv.
Men nåja..

Nu ska jag fixa det sista med sminket och platta håret lite till^^
Vi hörs sen när jag kommer hem :)

Tja!

/Miss T


Kör mina jeans leggins idag igen, svart långt linne från Gina Tricot, mina vita Reebook skor från DNA i Göteborg:)<3
Bild kommer imorrn liksom :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0