Sömnlös natt..

Det är precis vad detta kommer bli..
Jag känner det på mej, ännu en sömnlös natt..
Ska upp klockan nio, för jag och Åsi vi ska dansa på Hemmakväll, ja innan dom öppnar, filmerna kommer hamna på Facebook lite senare..:)


Gårdagen var verkligen inte alls bra, jag kände mej helt worthless och jätte äcklig så fort jag tänktemat, och sen, när jag väl tog beslutet om att käka något, då fick jag sån jävla kramp i magen så jag trodde jag skulle..
Kunde fan inte äta något, och det var så jävla jobbigt att hålla kvar maten i magen.

I vanliga fall brukar maten komma upp, helt automatiskt, och som jag skrev innan så hatar jag verkligen att spy..
Och det var någon jävla idiot som hade komenterat alla 4 inläggen om att han eller hon ville se min kropp..
Assa jag vet inte..
Det är egentligen inget att se, med tanke på att jag ser ut som en helt vanlig människa, jag är inte pinnsmal och jag är inte jätte fet, så jag får se hur jag gör med det.

Jag borde som sagt sova nu, men jag orkar inte, lika bra jag går och lägger mej när jag är trött, jag sover liksom hellre få timmar, för då har jag lättare att gå upp sen ^^

Dagens nya "måste"?
Tja, why not?

*Måste duscha-så jag vaknar till liv.
*Måste sminka mej
*Måste klä på mej
*Måste försöka äta något till frukost, om det så bara blir en frukt
*Måste träffa Åsi utanför Hemmakväll 5 i 11 på morgonen
*Måste bli av med lite energi
*Måste bli frisk så jag kan börja gå ut och gå igen, och så jag sen kan börja träna på gymmet med mamma, varje tisdag, tror jag det är?


Saker jag måste lära mej en dag snart..

*Måste bli av med min fobi
*Måste våga ställa mej på vågen, kolla på siffrorna, utan att få hjärtklappningar och dö i några sekunder
*Måste åka bort från Halmstad eller Sverige
*Måste spara pengar om jag ska kunna det
*Måste köpa en lott och vinna drömvinsten
*Måste lära mej att jag är fin som jag är
*Måste klara av mina dåliga dagar
*Måste lära mej att äta, om jag så ska behöva trycka ner maten och tvinga den att stanna kvar
*Måste inse att jag inte alls är så jävla fet som jag tycker att jag är
*Måste inse att jag håller på att bli sjuk
*Måste inse att om jag håller på såhär så kommer jag få ÄS
*Måste intala mej själv om att jag verkligen inte vill ha ÄS-för det är inget man vill ha, det är inget man vill vara sjuk i..

Ibland kan test vara roliga, ibland är dom mindre roliga.
Nu ska jag testa sova, klockan är halv sju på morgonen i skrivandets stund.


Tja!
/Miss T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0