Taggar för kvällen ist.<3

Ikväll ska jag ut med min snygga Twin<3
Taggade ju faktiskt för idag, eftersom att jag egentligen skulle in till stan och kolla på Amandas Event, men nu blev det inte så, med tanke på att jag somnade jätte sent och det var inte okej.. Så när lillasyster kom in och väckte mej ( vid 11) så hade jag bara sovit i typ 3 timmar..
Sen kommer mamma in och frågar mej och sen kommer Cicci in och frågar mej samma sak. Men jag orkade verkligen inte gå upp..
Sen vaknade jag, vid 12.45 hade jag sovit färdigt, så här sitter jag, och funderar på om jag ska dra mej in eller om jag ska vara hemma, det väger mest att vara hemma faktiskt, just för att jag måste snart fixa mej för ikväll.. Hitta mina kläder osv liksom:P

Fast egentligen..
Och ja just det!
Kom ju på att jag skulle visa tröan jag löpte igår, i just love it <3


Mobba inte mina snygga Hello Kitty inneskor, men dom behövs, vårt golv är svinkallt:P
Och nu kanske ni fattar varför jag vill bli smalare..
Iaf mina ben, låren ska ner lite mer, sen är jag verkligen heeeeel nöjd <3
Nu ska jag kolla på tv, sen ska jag fixa mej för ikväll <3

Tja!
/Miss T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0