Taggar för lillasysters hemkomst<3

Om några timmar ska hon komma hem, om några timmar ska jag få krama henne för första gången på länge, om några timmar ska jag få höra hennes dumma konstigheter, om några timmar ska jag ha roligt igen, om några timmar får jag andas för första gången på väldigt länge, om några timmar kommer det kännas okej att gå och lägga sej för jag vet att lillasyster sover hemma.. Om några timmar..
Jag hoppas att jag är vaken när hon kommer hem funderar faktiskt på att faktiskt ställa klockan så jag kommer upp i tid och är vaken och så när hon sätter sin fot innanför dörren igen..

Jag vet egentligen inte vad det är som håller på att hända med min kropp just nu..
Känns som att jag har världens jävla humörsvägningar och lipar så fort jag tänker lite för mycket.
Fast jag vet att min hjärna går på helvarv nu och jag vill att det ska bli som det var innan mellan mej och Åsa..
För mej kommer du alltid att vara Min lilla Åsi, no matter what.
Jag vill bara att du ska inse det, jag vill bara träffa dej, be dej slå mej så jävla hårt så mitt huvud snurrar ett varv och sätter sej på rätt ställe igen..
Jag vill bara få hålla om dej igen.. Jag ville aldrig förlora dej, du var min bästa vän, jag kommer alltid att se dej som min bästa vän med.. Förlåt för det:(

Jag tror jag ska lyssna på skillet, bli trött och somna och hoppas att jag en vacker dag vågar prata med dej, eller skicka iväg ett sms utan att få ett hat sms tillbaka..
Jag älskar dej Åsi..
Tro på det iaf?
För det gör jag verkligen..

Nu ska jag knarka skillet, hoppas på en god natt sömn och vakna och krama lillasyster när hon kommer hem <3

Tja!

/Miss T


Kommentarer
Postat av: Madicken

Har du gått in på designadinblogg.se och läst? :O

2010-04-23 @ 13:59:26
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: sofie

Jag tänkte på det, iom din ätstörning och att du säger att du känner dig konstig i kroppen och så, har läkaren tagit b12 prov på dig? be dom göra det annars för det är jätte vanligt när man har någon slags ätstörning eller av andra orsaker äter dåligt en period. Och har man det kan man få problem med njurarna, vara jätte trött, känna sig deprimerad, få svårt att andas när man anstränger sig osv osv osv så det är jätte viktigt att man får medicin om man har det. Bara ett litet råd Sara! kram /sofie

2010-04-24 @ 03:07:01
URL: http://sofiiestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0