The night is so long, when everyting's wrong..

Jag har lovat så många att jag inte ska ge upp, men jag är så nära på att göra det nu, jag känner att jag håller på att tappa fotfästet och jag vet inte riktigt vilket som är verklighet och vilket som inte är det längre. Och jag kan inte förklara känslan för det funkar inte så. Ingenting vill som jag vill längre, och jag har inte träffat dej på riktigt sen i torsdags och jag behöver verkligen dej just nu. Jag hade så jävla mycket behövt dej just nu, men du väljer ju att gå ut ist, och jag dömmer inte dej för det, men jag hade iaf behövt höra dina ord, och en kram, sen hade allt varit bra igen.. Iaf för några minuter.
Jag känner att jag måste gå ut och röka nu, men jag orkar inte för det är mörkt och iskallt ute.
Och jag hatar mej själv för att jag äter som en jävla häst och jag kan inte hindra mej själv längre heller.
Jag måste verkligen göra något åt detta nu, jag kan inte hålla på såhär längre.

Jag hatar min kropp och alla som känner mej vet mycket väl att jag gör det, jag trivs inte med mej själv, och jag hade lätt gjort ALLT för att gå ner iaf 5-6 kg.. (Visserligen hamnar jag under min målvikt då, men då gör det inget om jag går upp lite, det är så jag får tänka) Och det är så jävla jobbigt att dom tankarna finns i mitt huvud..
Morgondagen (Tisdag) ska jag ut med Emelie och Anna, så jag måste äta då..
Så onsdag och torsdag, möjligtvis Fredag blir det bara vatten för min del, och hela helgen blir det vatten med..
Nästa vecka vill jag börja på gymmet, men jag vet inte om mamma är tillräckligt frisk för det ännu, men jag känner att jag måste ta tag i hur FAN min kropp börjar se ut.
Jag får börja ha sån jälva "food control" igen. Det var jag ju så bra på förr iaf..
Mat dagbok kanske?
Men helst inte på bloggen, för jag vet vilka komentarer jag kommer få då, och jag vill inte ha dom..
Aja..
Vi får se, nu ska jag röka..
Tja!
/Miss T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0