Uppe med tuppen?:P

Ja..
För personligen så tycker jag att jag är uppe väldigt tidigt idag, och det är tack vare min lillasyster faktiskt. :)
För jag skulle ju hämta henne i stan när hon hade kommit hem från skolan eftersom att jag ska med henne till sjukhuset idag, sen ska hon köra hem mej till putti..
Det har inte blivit någon direkt frukost idag, utan bara cola light och ytte pytte choklad, men det är ju inte så att det kommer stanna i magen så jävla länge med tanke på att jag ska in och duscha, och ni som har följt min blogg den senaste tiden vet ju att jag oftast spyr i duschen, även om jag inte har något att spy upp.. ^^

"Varför?" undrar ni då..
Jo det ska jag berätta för er.
För det hörs inte att man spyr när man duschar och när vattnet slår emot golvet.
Det är inte så att jag vill få andra att göra samma saker som jag gör, och varför jag skriver detta är för att ni ska få en inblick om hur jobbigt det faktiskt kan vara när man känner sej som ett svullo när man faktiskt bara väger 44 kg. Jag personligen tycker inte att det är så jätte mycket eftersom att jag är ganska kort själv va. Men vissa kanske tycker det, men jag kan nöja er med att jag ska gå ner mer. Iaf 2 kg, så gör det inget om jag går upp 1kg (:
För om jag känner mej själv rätt så kommer jag äta som en gris när jag har gått ner till min drömvikt.
Nej men nu ska jag gå in och duscha och sen ska jag fixa mej så jag inte skrämmer slag på hela sjukhuset och på Padde sen (:

Skriver mer sen (:
Om hur det gick och så, fast hemma hos Putti isf(:

Tja!
/Miss T



Det blir nog ingen bild på dagens outfit utan det får bli en "gammal" bild.
Idag kommer jag iaf köra;
*Jeans leggins
*Vitt linne
*Svart fin stickad långtröja
*Vita Reebook skor. (Eller som var hel vita när jag hade köpt dom:P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0