Wöwöwö!!

Vaknade hemma hos Padde, sov här från igår natt tills idag.
Fast visserligen somnade vi idag;P
Typ.. klockan jätte tidigt på morgonen, halv sju/sju^^
Men skit i det:D

Imorgon ska vi på "utflykt" <3
Det ska bli myyyyyyyyysiiiiiiigt ;D

Ibland kan folk vara riktigt roliga, deras jävla komentarer är fan klockrena ;)
Ibland kan jag sitta och bara få värsta skrattanfallet liksom, och folket som jag är med då undrar vad det är för fel på mej, så måste jag förklara vad det är och dom sitter och kollar på mej som om jag vore dum i huvudet:O
Fast vi alla har ju märkt att jag är lite trög, men det är det som gör mej charmig ;)

Anyhow..
Jag har tänkt på en grej, men innan jag ska skriva ner det så måste jag fråga Padde :) 
Så vänta lite^^
Nu har jag frågat och fått svar på min fråga..
Inget illa mot feta och fula människor, det är bara det att min fråga var "Kan en fet och ful människa vara snygga om dom är nakna^^"
Svartet var " lol, nej"
Jag vet egentligen inte vart jag får alla frågor ifrån:P
Som sagt, det är inget illa mot tjocka människor, men fula människor klarar jag inte av. :P Men iaf.. :D
Nu ska jag snart gå hem, så jag kan hämta saker, för jag ska sova här inatt igen, vi ska ju ut på "utflykt" imorrn, Padde och jag;D
Nåväl, skriver mer när jag kommer hem, jag hoppas ni klarar mej utan mitt bloggande ett par timmar;D


Det får bli en gammal bild på mej, ska fan kirra blont hår igen, sen kirra blont löshår <3
Tja!

/Miss T!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0