Yesterday and tomorrow <3

Igår sa jag ju faktiskt att jag skulle skriva vad det var som tyngde mej (ja jag skulle skriva det idag)..
Så då tänker jag fan göra det med.
Det som tynger mej mest av allt är nog fan det som har med maten att göra.
Mat är inte äckligt, det är inte det jag vill komma fram till, jag älskade mat en gång i tiden, och jag har alltid varit den som kan äta hur mycket som helst utan att gå upp i vikt.
Men nu är det så att jag har fått för mej att om jag äter något så kommer jag gå upp i vikt och att jag kommer se ut som en köttbulle tillslut.
Men så är ju inte fallet..
Jag kan äta pizza, kebab, mc donalds mat, ja skräpmat
VARJE DAG utan att gå upp i vikt.

Försökte reda upp skiten mellan mej och Åsa igår, men det gick nog inte som planerat, tyvärr :(
Men nu tänker vissa personer "d
u får skylla dej själv" må så vara då.
För det spelar ju ingen roll vad jag än säger.
Det har vi ju märkt.
Inget illa menat mot någon, bara det att det är tråkigt.
Mer kan jag inte säga, och jag kan inte heller säga mer än det jag skrev här igår, som jag tog bort efter att Åsa läst det..

Över till imorrn.
Min lillasyster kommer hem, jag har inte träffat henne på en vecka, och det ska bli hur bra som helst när hon kommer hem:D
Vi ska liksom ha fredags mys och lördags mys, ja ni läste rätt, jag ska inte gå ut i helgen.
Jag pallar inte det och jag kanske ska göra en grej någon dag i helgen.
Dagen är inte riktigt bestämd ännu :P
Men skriver mer om det när dagen är bestämd och så(:
Det ska iaf bli mysigt <3
Det vet jag (:

Nej nu ska jag nog kolla på Ghost Whisperer med mammi, har redan sett avsnittet men det kan vara bra att friska upp minnet lite, och efter det så kommer Jerry Springer, och det
MÅSTE man bara se, för folket som är med där är så jävla sjuka i huvudet:P

Nej, skriver mer sen.

Tja!
/Miss T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0