5 saker:O

Fem dåliga saker idag
1. Jag måste bleka mitt hår, men orkar inte
2. Jag  mår illa
3. Jag har ont i huvudet
4. Jag har pratat så mycket i telefon att jag har ont i öronen
5. Jag måste kissa


Fem bra saker idag
1. Jag har pratat i telefon med Kim <3
2. Jag är på ganska bra humör
3. Jag har varit och kissat
4. Jag tog en powernap innan och nu är jag inte trött (Y)
5. Jag ska sova snart

Eftersom att jag har pratat i telefon sen klockan 22.00 så har jag inte haft någon möjlighet att skriva.
Och jag tog en Powernap vid 21.00 och vaknade vid 21.30, och tänkte att jag skulle blogga då.
Men det gick inte för att jag fastnade på Facebook och msn ist:P
Så, förlåt mej xD

Vet inte riktigt vad jag ska skriva nu egentligen, utan jag ska göra som så att jag faktiskt ska gå och lägga mej och sova, så jag kanske kommer upp i tid imorrn liksom :)

Men jag skriver direkt när jag har vaknat och kommit ner här nere till min dator, tar jag med den upp så kommer jag aldrig att somna liksom ;)
Men vi hörs imorrn (måndag)

Nighty night~

Tja!
/Miss T
- Ska göra som Kim och ta en dejt med min kudde -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0