Aldrig mer!!!

Jag sa det sist, och jag säger det igen!
Jag ska aldrig mer kolla på Paranormal Activity!!
Jag tror att både jag och Ted höll på att skita ner oss denna gången ;)
Mohaha!
Tycker dock lite synd om honom, för spökena kommer att sitta och kolla på honom nu när han sover, och imorrn när han vaknar så kommer han att se ett ansikte, som tillhör en liten flicka, som blev påkörd av en lastbil när hon åkte pulka, på 60-talet ;)
Nu är du inte så kaxig längre ;)
Mohaha!
Nej men ah..
Nu ska jag se om jag lyckas somna, det får nog bli så att jag kommer ta en insomningstablett, för annars kommer jag ligga och skrämma upp mej själv:P
Och dessutom!
Så ligger moster och hennes gobbe och snarkar så hela huset skakar, IGEN!

Men yeye..

Skriver mer när jag har vaknat :)

Godnatt:)

Tja!
/Miss T
- Jag kommer drömma så många mardrömmar nu och det är ditt fel Ted!! -


Kommentarer
Postat av: Ted

Spela roll älskling, jag tröstar dig en annan gång, o på tal om de, jag är inte rädd längre.... OPS, vafan va de som ramlade på toan!?

ähh, skitsamma.. godnatt, vi ses imon babe <3 ;)

2010-08-10 @ 04:56:30
Postat av: Anonym

Åmäh! Sluta! Jag är fan fortfarande livrädd..

Jag tänker fan låsa in mej i ett helt år nu, så inga spöke kan komma och ta mej xD Mohaha

2010-08-10 @ 15:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0