Alla har känslor, även jag:O

Tro det eller ej.
Men även jag gråter tårar, fast när andra inte ser.
Jag har allid varit en person som har svårt att visa andra vad jag tycker osv.
Förutom när jag är kär, för då ser hela världen det.

På ett sätt är det ganska bra, för då är det ingen som vet om man är ledsen, eftersom att jag inte visar det, fast ibland är det ganska tråkigt med.
För vissa gånger behöver man den där kramen utan att behöva säga något.
Men nehenej..

Äh, jag vet inte^^

Danni baby fyller år idag. (16;e augusti)
Vill så åka till brödabacken och lägga en blomma där, det var ju där vi frontalkrockade.
Får hålla tummarna på att syster kan köra dit, eller pappa kanske?
Ja, vi får se.

Jag är iaf glad över att jag inte blev förlamad..
Men jag vill att hon ska sitta här breve mej, lika frisk som jag osv.
Men ibland får man bara drömma om sånna saker.
Jag hoppas iaf att du har det bra där uppe med Mark, och jag hoppas att du vet att jag tänker på dej varje dag.
Jag saknar dej så det gör ont alltså.
Jag kommer alltid att älskar dej Baby D<3


Skulle precis ta en snus, för att jag inte orkade gå ut och röka, men vid närmare eftertanke, så känns det som att man får i sej nikotinet snabbare om man röker.
Så jag tar och gör det ist:)
Även fast det regnar(n)

Sen ska jag faktiskt ta och gå och lägga mej :)

Men vi hörs senare:)

Tja!
/Miss T
- God I miss you -


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: ååh tusen tack <3

2010-08-16 @ 02:56:21
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0