Are you just gonna stand there and hear me cry..?

Hahaha Marcus, min lilla favorit dj, förlåt för att jag glömde av att jag träffade dej.
Skrev vilka jag träffade i förra inlägget, men jag glömde den bästaste och viktigaste ju..
Marcus, allas favorit dj var såklart ute och gjorde sitt jobb, lika bra som vanligt :)

Usch, jag har så dåligt samvete för att jag glömde av dej :$
FÖRLÅT!!!


Men iaf.
Gårdagen (söndag) hade jag bokat tvn här hemma, för att jag skulle se fotbollen..
Men klantig som jag är, så missade jag matchen, för jag låg och sov till klockan 18.00 typ.
Fucking dumbass!
Men iaf, fick reda på att Man United. vann :D
Tack min lilla norris för att du sa det :) (Jag får ju inte glömma min kusin Robin, som med sa det)
Det gjorde min dag!
SEN!
En annan sak, som inte är helt säker ännu, gjorde fan hela mitt liv.
Om det nu kommer bli så, man ska ju inte hoppas för mycket egentligen, men det är så himla svårt att låta bli när man blir så himla glad^^,

Jag borde egentligen sova, men jag kan inte, jag tänker så himla mycket när jag väl ligger ner..
Och när det är helt tyst, dessutom!
Så är det typ 120 grader varmt i mitt rum, jag håller på att dö, det går förfan knappt att andas här inne..
Funderar på att gå och lägga mej i trädgården? ;)
Nej jag bara skojar.
Men nu ska jag typ lägga in bilderna från i lärdags, så lägger upp dom senare, för jag måste verkligen försöka sova nu egentligen ;)

Godnatt peps:*

Tja!
/Miss T
- Åsi, nu håller vi tummarna -

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi okej jag förlåter dig busfrö :)



Hoppas verkligen ni hade kul ute sist o dansade röven av er ordentligt hihi :P.....

2010-08-09 @ 23:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0