Awesome:D

Imorgon (fredag) kommer bli helt underbart, jag är så jävla glad just nu.
Jag kan inte fatta det, det är helt sjukt..

Ingenting kan få mej att bli arg nu, inte så länge jag har denna känslan.

Kan ni fatta att han verkligen är hääääär!?:D
Jag kan fan inte fatta det alltså.

Sitter och kolla på "Allt för min syster" med mamma, och jag känner att jag snart kommer börja gråta.
För jag har ju sett den ett par gånger nu..
Typ 3, 4 gånger xD
Ja..
Den är faktiskt bra!!!!!
Men nu ska jag fortsätta vara fucking happy och kolla på Allt för min syster.

Men vi hörs senare, när filmen är slut kommer jag med en till uppdatering, för nu är allt som vanligt igen, ja mina kusiner har ju faktiskt åkt hem:(
Jag saknar dom:O

Tja!
/Miss T
- Imorgon blir du gammal lilla Amanda, och det ska vi fira:) -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0