Det gör så ont i mitt hjärta.

Och mina tårar slutar inte rinna.
Pappa ville jag skulle föra över mina bilder från gamla datorn till min laptop, kollade igenom dom, fick flashbacks när jag såg bilderna på Danni..
Tårarna bara kom, helt utan förvarning, sitter jag här, med kinderna blöta, ögonen svider och jag får nästan ingen luft.
Jag gråter som ett litet barn, för när jag kollar på bilderna, så ser jag på henne -
att hon var lycklig, men samtidigt inte.
Och det gör så ont i mitt hjärta, att jag inte kunde se det då.
Jag är så arg på henne, för att hon undanhöll det ifrån mej.

Och nu har jag inte lust till något längre, vill bara ligga i min säng och tänka på dom bra studerna vi hade, när hon
fortfarande var i livet.
Jag vill ha det där igen - Dom bra stunderna med dej,
Daniella Rydell <3
Jag vill komma på mej själv, när jag sitter och ler, för att
jag tänker på henne..
Jag vill så ha tillbaka det, men jag har knappt haft tid för att tänka på henne..
Jag har inte haft tid att tänka på något, jag har inte ens haft den tiden att tänka på mej själv, eller på dom som finns runt omkring mej.
Ja, jag kan vara en dålig människa jag med.

Men jag kan inte förstå, att jag kan sakna en person så mycket som jag saknar henne, så fort jag hör hennes namn, ser en bild på henne, ser någon som är lik henne, så blir jag bara så jävla ledsen och vet inte vad jag ska ta mej till..
Jag vill gräva ner mej ett par dagar nu.

Ska nog ta och sova nu, för ska på kalas om några timmar..
Wiiie?!

Tja!
/Miss T
- Allt jag har, är några bilder på oss, ett svagt minne om hur din röst lät, drömmarna om dej, och ett stort hål i mitt hjärta..
Snälla, kom hem igen? -

bild 1; Första gången vi träffades - 24 augusti - 07
bild 2&3; tattobåten
3-4 april -08
bild 4; när du och jag skulle tatuera oss.
16 april - 08
Kan du inte bara förstå..
Att jag saknar dej, det skulle vara
du och jag föralltid..
Föralltd tog slut
27 november -08.
För mej tar föralltid aldrig slut, jag bär dej i mitt hjärta, varje dag.
Jag älskar dej, förevigt..
My truly best friend <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Sarah jag vet att det inte är alls samma sak, men jag finns här för dig, dag som natt och jag älskar dig <3 Önskar så innerligt att jag kunde hjälpa dig men jag vet av egna erfarenheter att man kan inte hjälpa mot sån här sorg man kan bara stötta och finnas där för personen i fråga och det gör jag för dig. 24/7 älskar dig <3

2010-08-04 @ 11:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0