Det liksom.

Alltså, det typ regnar, ganska mycket.
Ifall ni hade missat det;D


Jag måste gå och lägga mej tidigt idag.
riktigt, ska upp klockan 10 imorrn, ska vara på sjukhuset 11.15 liksom..
KUL!
Det är samma sak varje gång jag är där..

*Hur mycket jag ska äta
*Hur många gånger om dagen jag ska äta
*Varför kroppen behöver mat
*Varför man blir svag


Och det roliga är; att dom inte fattar att det går in genom ena örat och ut genom det andra. ;D
Sitter och kollar lite på dom, sen när jag har gått utanför rummet, så har jag glömt vad det var dom sa till mej som var så jävla viktigt;D
Smiiiiidigt ha? ;)

Nej men nu ska jag faktiskt gå och kissa och sen röka, och sen hämta vatten (:

Men vi hörs lite senare:)

Tja!
/Miss T
- "Det var bättre förr"- :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0