!!!!

GAH!
Jag får panik!

Gick och la mej vid ungefär lite efter 01.00 -> deckade stenhårt, vaknade för 40 min sen, av att jag höll på att kissa ner mej, när jag kissat klart, så svarade jag på 2 sms, skulle somna om..
UTAN NÅGOT VIDARE RESULTAT!
Min moster och hennes gobbe har fan snark tävling, i rummet breve mitt..
Dom snarkar så högtjag tror att hela huset snart kommer falla ihop assa..
Gick ut för att koppla av, tog med mej en cigg - Satte mej på trappan där ute, lugnt, skönt, hörde hur vinden tog tag i regnet och våldsamt slog det emot marken..
När jag gick in, tror ni inte att dom då snarkar så högt att det hörs ner!!!!
Jag får panik!
JAG KAN INTE SOVA!

Men jahaja, jag antar att jag kommer få vara vaken ett par timmar till, innan jag ska gå upp igen..
Jag kommer INTE vara utvilad på lördag.
VERKLIGEN INTE!
*suck*

Någon som inte snarkar som jag kan bo hos, tills måndag?:D
Klarar fan inte detta..
Dom överröstar tillochmed min musik jag spelar på datorn, jag får
seriöst panik, för nu är det fan synd om mej på riktigt..
JAG MÅSTE FÖRFAN FÅ SOVA!
Jag vet en som kommer vara förbannad imorrn -
JAG!
Orka detta?! :(
Nej, men om man ska banka in väggen så dom
kanske håller käften tills jag somnat?:D
Sound good to me..

Men vi hörs när jag vaknar, om jag lyckas somna;)

Ha en fortsatt god natt..=)

Tja!
/Miss T
- Håll käften, låt mej få sova, snarka kan ni göra när ni kommer hem igen, men INTE här!!-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0