Fanhelvetesjävlaskit!

Jag hade totalt glömt bort hur det kändes, att ha denna satans jävla mensvärken!
När jag fick dom (mina p-piller) så sa tanten att dom kommer ta bort mensen helt, och att jag inte kommer ha mensvärk alls..
Underbart tänkte jag.
Och så har det varit, jag har inte haft min mens eller någon värk på ungefär 10 månader.

Men så idag, när jag vaknade, så kom jag fan knappt upp ur sängen, den satans jävla värken!
Jag blir förbannad!!!
ÅH!

Men iaf.
Mamma kom ner med Bink för en liten stund sedan.
Han kröp innanför hennes tröja, så hon fick lite panik, detta märkte ormen, men jag var duktig och tog bort den:) Sen ville Cicci hålla den, så när jag kom närmare så ville hon inte, sen så snurrade den sej runt min arm, så tog jag bort den, och halva ormen kom emot henne, jag har aldrig sett min syrra så rädd, jag skratta så jag nästan kissade ner mej xD
Så mamma fick tillbaka Bink och jag kunde kissa:)

Nej men nu ska jag gå ut och ta min eftermaten cigg.
Sen ska jag fixa mej, för jag ska snart bege mej till Alexandra:)

Och!
Jag saknar min fina Åsi<3

Men vi hörs lite senare.
:)

Tja!
/Miss T
- Bink är en söt liten orm -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0