Fredag den 13:e..

Fredagen den 13:e var inte så hemsk.
Den var helt fucking underbar med andra ord.
Norrisarna kom till Halmstad igår<3
Jag har aldrig varit lyckligare i hela mitt liv.

Nu när dom har åkt hem känns det liksom.. lite tomt?!:O 
Men jag har haft helt underbart.
Nackdelen; Jag och norska går ikke ;)
Mohaha^^,

Men jag kan inte tacka er nog.

Förferrade lite @ my place, sen när Amanda och Kim hade kommit hit så drog vi vidare till Åsas place.
Jag var ju helt klart med rätt människor.
Fast vi (jag och norrisarna) tappade liksom bort Åsa och Andreas i stan, när vi skulle till Etage, den sista halvtimmen.
Ehm ja..
Så vi drog dit utan dom, sen mötte vi dom när vi skulle dra hem, så vi vände och gick tillbaka för att säga
hej och hejdå till Marcus <3
Sen GICK vi hem O.o
Träffade Åsa och Andreas utanför hemmakväll (dom tog taxi), gick vår runda sen blablabla..:P <-Behöver inte säga det där xD

Glömde min kamera hemma hos Åsi, men bilderna kommer upp på FB när jag har fått den.

Tack ännu en gång, för att ni kom, stod ut med oss Svenskar;P, var sociala, helt underbara, -> Det går inte förklara.
Tack för att ni gjorde min fredag den 13:e till den bästa dagen ever.

Jag har inte varit såhär glad sen jag avslutade det med ni vet vem^^

En sak, som är bra med norrmänn-> DOM SNARKAR INTE!! xD

Men nu ska jag sova en timme.
Sen duscha.

Hörs!

Tja!
/Miss T
- This beautiful tragedy is crashing into me -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0