FUCK!

Fanfanfanhelvetehelvetehelvete.


Jag tror jag kommer däcka snart, helt seriöst alltså..
Jag är så in i helvetes jävla trött, men om jag går och lägger mej nu, så kommer jag vakna mitt i natten, jätte pigg..
Jag vet inte riktigt om jag känner för det?
Sen håller verkligen mitt huvud på att explodera, detta är verkligen inte bra!

Pappa ska fixa ny laddare till min dator, så förhoppningsvis kan jag sitta på den igen (inte bostavligt talat), och byta bilder, alltså - lägga upp dom nya, för orkar inte krångla med det på mammas dator:P

Men ah..

Vi hörs nog imorrn eller så.

Sov gott mina söta läsare<3

Tja!
/Miss T
- I need you right now, right here with me -

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är 14, fast jag kanske ser äldre ut?:D



Http://smekizz.blogg.se

2010-08-26 @ 13:44:29
Postat av: MyzaaN

ursäkta för sent svar :)

har varit massor nu :D vill bara säga tack för din söta kommentar !



jag är också galet trött nu...kram

2010-08-26 @ 13:56:29
URL: http://myzaans.se
Postat av: Anonym

haha nej jag är 14 jag lovar!

Nästan alla tror att jag är äldre, hehe.

Http://smekizz.blogg.se

2010-08-26 @ 15:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0