FYFAN!

Jag sitter och äter världens äckligaste chillinötter..
Dom smakar inget, och jag vet inte..
Det fungerar inte helt enkelt:P

Var ju hos Alexandra innan, vi kollade på The Blair Witch Project..
Den var inte så hemsk som jag trodde..
Ganska kass film egentligen, men är man två stycken som sitter och skrämmer upp varandra, så bli man rädd..
Vi hade nog blivit rädda för Lejonkungen med:P

Men ah..
Iaf.

Funderar på att gå och göra lite popcorn, så jag slipper dom äckliga chilinötterna, fick halsbränna av dom med!
KUL?!:P

Nej..
Men ska snart kolla en film med, jag vet inte vilken ännu bara..
Kanske 30 days of night?
Det märker vi^^

Men skriver imorrn när jag har vaknat igen.
För jag borde snart sova:)

Tanke; - Jag är mer man än vad du någonsin kommer att bli, och jag är mer kvinna än vad du någonsin kommer att få!

Tja!
/Miss T
- Sånna samtal gör mej så fruktansvärt förbannad, får jag reda på vem det är och om jag får tag i dej så kommer du fan lägga in dej själv på psyk. Jag kommer skada ditt psyke så hårt.-


Kommentarer
Postat av: Jessica

Kollade du på 30 days of night? var den bra? :P

Fasen jag tycker vi måste ses och ta en cigg och bara tjöta skit..eller vad säger du gumms? Ha det fint nu :) kramis <3

2010-08-20 @ 13:57:30
Postat av: Miss T

HAHA, ja jag gjorde ju det misstaget:P

Och det var den sämsta jävla skitfilmen jag sett.

Jag blev förbannad, satt och skrek och grejer:P

ÅH ja det tycker jag med:)

Kramis <3

2010-08-20 @ 14:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0