Glöm inte vad du lovat?!

Nej, jag ska inte glömma att gå ut med hunden..:P
Ser ut som fan, hoppas verkligen att jag inte träffar någon jag känner.
Ser jag någon som ser bekant ut så får jag ändra riktning och gå ett annat håll:P
Förstår ni då hur jävligt det är? :P

Tanke; - Tur att det regnar, då kan man skylla på det!

Nej men nu ska jag ta hunden, och gå ut och promenera, jag behöver bli av med lite fett, och hunden behöver nog kissa och bajsa:O

Men vi hörs sen:)

Tja!
/Miss T
-Jag har allt jag behöver när du är med mej min "guardian angel" -

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojdå jag som trodde du var 16:D

Ska vi följa varandra genom bloglovin?:D

http://smekizz.blogg.se

2010-08-24 @ 21:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0