Grattis på födelsedagen Danni <3

Du skulle ha blivit 21 år idag gumman.
Jag visste att denna dagen skulle bli jobbig, men jag visste inte att den skulle bli såhär jobbig.
Det känns som att jag bara är ivägen för allt och alla idag

Jag kan snart inte hålla inne tårarna, jag kommer gråta som en jävla..
Jag vet inte vad idag.
Jag gråter bara när andra inte ser..

Jag är så jävla ledsen över att du inte finns hos oss längre.
Jag saknar dej Danni..
Är hon inte det finaste ni har sett?
Min fina, min underbara, min bästa, min älskling.
Jag älskar dej så fruktansvärt mycket Danni<3
Min bästaste bästa vän, jag saknar dej, jag känner hur det skriker och det river inom mej.
Ska låssas vara glad lite nu:)


Hörs!
Tja!
/Miss T
- God I miss you -
Bjuder på en väldigt gammal bild på mej och Snutti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0