Helgen...

Jag åker inte iväg i helgen, utan helgen kommer till mej ist.:)
Kommer bli awesome..

Det kommer bli skönt på ett sätt, men samtidigt så kommer det bli jävla jobbigt, eftersom att jag HATAR att vara ensam..
Jag kommer dö:|

Frågan är då..
Ska jag hetsa och spy, svälta mej själv igen, eller faktiskt försöka äta denna gången?

 
Jag bad lillasyster lämna 2 insomningstabletter hemma över helgen, så jag tar en idag, och en imorrn, men jag har lite småfobi för sånna tabletter faktiskt.
Att springa in i väggen är ju också ett alternativ, men då vaknar jag med en huvudvärk som heter duga.

Nåväl, det är inte natt ännu.
Så behöver inte oroa mej över det:)

Men nej..
Nu - Dra.
Skriver senare:)

Tja!
/Miss T
- Är du trög på riktigt eller är du bara efterbliven? -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0