Hemma igen.

Och det blev inga bilder i stan idag, just för att jag inte tänkte på det, men jag tänkte på att ta en Dagens Outfit bild faktiskt, så det blir lite bilder iaf:)

Men ska förska träffa Sessan minst en gång i veckan, eftersom att hon går i skolan inne i stan.:)
Så det ska bli kul faktiskt:)
Frågade henne nyss, vilken dag hon ville ses nästa gång, så får vi se vad hon svarar:9

Jag måste verkligen skaffa nytt löshår snart, men tummen sitter så jävla långt in denna gången så jag orkar inte xD
Kan ha mitt lite till, snart behöver jag inte det :D
Underbart<3

Men ah.
Nu ska jag nog lägga mej ner och vila lite eller så, ska gå in till Åsi på jobbet sen nämligen, måste vara utvilad så jag orkar med alla jävla idioter därinne:P

Men först Dagens Outfit;

Baseball Jacka - Gina
Oversize linne - H&M
Shorts - H&M
Löshår - 
www.rapunzelofsweden.se
Skor; Skopunkten xD

Men vi hörs senare:)

Tja!
/Miss T
- På tisdag, på tisdag, på tisdag -



Kommentarer
Postat av: Classys - ung blivande mamma!

Okej skönt :) Gör du nu då?



Föresten snygging! Skulle verkligen uppskatta om du gick in här http://pappasguldkort.blogg.se/2010/august/de-5-finalisterna.html

och röstade på mig, röst nr 3. Rösta gärna fler än en gång, skulle verkligen vara guld värt! :)

2010-08-31 @ 20:26:38
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0