Hemma nu:)

Äntligen hemma, och jag ska göra er lite besvikna, jag orkar inte ta en bild på "dagens outfit" idag.
Det känns jobbigt och ja..
Jag är för lat för det idag, helt enkelt;)

Men jag lovar er, att en dag (när jag har fått min laddare till in dator, som pappa har kirrat) så kommer det en bild, eller nej, det kommer massa nya bilder, nästan hela minnet på min kamera är fullt ;)
Så om ni väntar lite till, så kommer det:)

Åsi hittade jätte många fina saker, jag hittade nada, fast jag kollade inte riktigt heller..
Det kan vi ta en annan dag.
Jag måste dock ha nya pjux, ska flörta lite med mamma sen kanske? ;)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, tror jag ska kolla lite på tv nu, tills mamma och dom kommer hem:)

OCH!
MIN BASEBALL JACKA FRÅN GINA HAR FÖRSVUNNIT:'(

Men jaja.
Vi hörs lite senare:)

Tja!
/Miss T
- Åsi är den bästa människan som jag någonsin har träffat -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0