Hmm..?!

Jag tänkte vara lite gullig att uppdatera bloggen när jag satt i bilen, påväg hem.
Men tror ni att det gick?
Nehenej, det gjorde det fan inte..
Konstig mobil jag har, fast Cicci kan inte heller blogga på sin mobil och hon har en Iphone..
Mobiler med internet=meningslöst (A)
När jag inte kan blogga liksom..
Ingen mening med internet i mobilfan då heller..

OCH!
Facebook
har bestämt sej för att lägga av på min dator..:P
Men hey hey, I survive anyhow :*

Nej men ah.
Det var lite lamt på kalaset, men man måste ju visa att man bryr sej, jag menar, det var min moster som fyllde år.
Då vill man ändå visa lite liksom:)
Men ah..

Jag har varit äcklig idag med..
Blivit värsta fettot..
Ätit 2 knäclebröd med ost och paprika
Druckit lite coce zero
TRE bullar!!!!!!!!:|
Tårta..
Coca cola light


Ångest, come and hit me hard..
FIFAN!

Äcklig jag är!
Så nu ska jag banta!
Behöver fan inte käka på en månad nu känns det som..
=/
Men nåja..^^

Jag borde egentligen vara social mot mina kusiner, men jag orkar inte..
Jag är så jävla trött och vill bara sova en timme eller två, min tatuering kliar, jag vill bara dra naglarna hårt igenom den så dom jävla ruvorna försvinner, men det får man inte=/
Så då får den klia.. ^^
Inte riktigt okej :O

Men nu ska jag bädda om min säng och städa lite, vem vet..
Jag kanske har ett golv? :O

Vi hörs lite senare :)

Tja!
/Miss T
- Snart Åsi <3 -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0