HR elever.. Släng er i väggen;)

Mästerkocken är i farten igen ;)


Varför blir det alltid så..
Att när jag beslutar mej för att sluta äta, så kommer den förbannade jävla känslan, då jag blir seg i hela kroppen, orkar inte röra mej, reser jag mej så håller jag på att svimma.
VARFÖR?!
Jag blir så jävla förbannad..
Och pricken på i;et är min underbara huvudvärk som jag har skaffat med, känns som att hela huvudet ska explodera, helt underbart<3
-Eller inte-

Nej men iaf.
Står som sagt och lagar mat nu ju, kotlett och potatis ska jag försöka göra xD
Såsen överlåter jag till mamma^^, sånt klet är jobbigt och inte riktigt okej att göra:P

Nej, men jag har inte tid att skriva nu, men vi hörs senare:) 


Tja!
/Miss T
- HR elever, släng er i väggen, jag är mästerkock och självlärd;) -

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha okej hahah:)

Det är alltid bra att se yngre ut;)

Http://smekizz.blogg.se

2010-08-25 @ 18:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0