Hur svårt ska det egentligen vara, att fatta?!

Jag har skrivit det en gång, men jag får la skriva det igen?
Jag har inga pengar på luren, och mina gratis sms är faktiskt slut!
Men ja, jag älskar verkligen att vakna med sms på luren,  det finns inget bättre:)
Men skicka förfan inte att jag ska ringa till er, antagligen så är ni otroligt tröga, eller så fuckar ni bara mitt huvud totalt!
Men tills vidare, vill ni mej något, så får ni faktiskt ringa till mej:)
För hur svårt ska det vara egentligen? :@
Fast det är klart, är man lite efterbliven så är man:D

Men ah..
Jag har egentligen inte tid att sitta här nu, jag ska hem till Alexandra om en timme och kolla på en hemsk film^^
Vi kollar på den innan det blir mörkt, för jag måste ju våga gå hem inatt med xD
Hah!

Nej men nu ska jag torka mitt hår, och gå ner och hämta ett linne i tvättstugan:)

Men skriver mer när jag kommer hem från Alexandra:)
Jag lovar att det inte ska bli så sent idag:)

Tja!
/Miss T
- Alla säger att 1+1 är 2, men om två människor får bäbis så blir 1+1=3 ;) -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0