I just can't belive, I am loosing you!

Detta var inte riktigt det jag ville, ville aldrig att det skulle bli såhär.

Jag var trygg när jag var med dej, jag kände något som jag aldrig tidigare har känt..
Är det verkligen bara något som man ska låta rinna ut i sanden?
Jag vet inte, antagligen är det det..

Och Åsi, jag älskar dej, så in i helvetes jävla mycket, jag kommer aldrig i hela mitt liv låta dej gå, inte igen.
Jag älskar dej för mycket för det, du är min absolut bästa vän, och du anar inte hur mycket du betyder för mej.. 
Du gör bara inte det.

Men nu ska jag lägga mej i sängen, ska försöka vila lite.
Men jag vill ut, ut och springa, springa så jävla långt och sen springa hem igen, men jag orkar inte, jag har ont i hela kroppen, jag orkar ingenting längre.

-HUR I HELVETE KUNDE JAG VARA SÅ JÄVLA DUM I HUVUDET ATT ÄTA DEN JÄVLA PAJEN?!

Jag borde göra en sak som jag länge har tänkt på, jag borde verkligen, men jag vet inte hur jag ska inleda det..
Och nej!
Det är inget självmordsförsök!!!!

Jag har för många tankar i mitt huvud nu, jag ska gå in till Åsi sen, jag måste bli glad, jag orkar inte fejka mer.
En vacker dag kommer jag bara bryta ihop totalt och inte orka mer.
En vacker dag har detta gått för långt, jag kommer ligga på dödsbädden om jag ska hålla på såhär..

-Varför gör jag inget åt det?

Jag orkar inte..

Känns som att jag har tryckt i mej 50000 kalorier idag =/
Jag måste röka, men samtidigt så orkar jag inte gå ner.

Jag orkar inte mer.

Tja!
/Miss T
- I try not to think of you -

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej, vill bara säga att du har en fin blogg. Pusd hej.



http://smekizz.blogg.se/

2010-08-11 @ 22:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0