I just can't get you off my mind

Du är så speciell och så underbar (8)

Nej men jag vet inte, alltså..
Det är så otroligt mycket som händer nu på en och samma gång.
Livet rullar på och allt är helt fucking underbart alltså..

Alla klagar på att livet bara suger osv.
Jag var en utav dom förr, men inte nu längre.
För nu är allt så jävla perfekt.

Jag har fått så mycket bättre kontakt med mina föräldrar, med min lillasyster och med min storasyster.
Jag har återuppfått kontakten med tre utav mina bästa vänner.
Jag har förlorat kompisar som inte har betytt ett skit.
Jag har fått nya underbara vänner.
Jag har träffat Irock och Marius.
Jag ska bli moster i Januari. 
Jag har fått så många nya saker.

Jag tror helt seriöst att mitt liv börjar ta en helt ny vändning, och om det fortsätter såhär..
Så kommer jag sväva fram:)
<3

Jag ska snart gå och lägga mej.
Ska bara blogga klart nu:)

Och just nu känner jag att jag inte behöver skriva mer, utan jag gör det imorrn, eller senare idag.

Så vi hörs lite senare!

Men ni får sova så himla gott:)
Så hörs vi lite senare:)

Tja!
/Miss T
- <3 -


Kommentarer
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

sv vilken tur ;D

2010-08-17 @ 03:34:03
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0